KVÄLLEN

2011-11-30





Idag har jag både varit och julhandlat, tagit en fika med pojkvännen och tränat.
När jag kom hem blev jag på humör att laga en gómiddag till mig och Johan också och så fick det bli!
 Resultatet blev mycket bra och ni kan ju se själva på bilderna ovan hur mysigt det blev! Nu har jag pluggat
 klart för ikväll och ska ta mig en sömn, medans Johan är ute på Tranan med några polare, nattis!

Today I got a lot done. I have christmas shopped, I have drunk coffe with my boyfriend and exercised.
 When I came home I went eager to making a nice dinner for me and Johan and the result went delicious!
Now I have finished the studing and I am going to bed, Johan is out with some friend and I hope he enjoy his night! Godnight guys!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback