blue like H

2011-10-20







Börjar tio idag, men som jag skrev förut så ska jag informera på lust&lära idag igen och ska vara där 09:00 så jag ska strax ta mig dit. Så idag har jag på mig Hälsingegymnasiettröjan för att göra lite reklam, och en blå scarf som matchar den blå färgen perfekt på huvudet!

Just nu är det bara massa bokstäver som fladdrar upp i huvudet haha. Fick reda på i tisdags att en bok som vi fick på svenskan siulle vara utläst till idag och jag hade typ 75 % av boken kvar då. Självklart glömde jag den på skolan så jag fick läsa ut mer än halva boken på bara en dag (igår) och satt på skolan i några timmar sammanlagt, och sen när jag kom hem i flera timmar! Sammanlagt blev det väll en läsning på ca 5 timmar den dagen..huu


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback