intervju

2011-09-27



Idag fick jag ett mail från McDonald's i Gävle.

Jag ska dit på anställningsintervju på torsdag för ett deltidsjobb och gissa om jag blev glad!? Perfekt nu när Johan ska flytta dit att ha ett extrajobb på helgerna. MEN.. Johan har ju inte hittat någon lägenhet än (det blev ingen med Simon) och om jag skulle få jobbet kommer det bli klurigt att få till det med tider till dess när jag måste pendla.. jag har mailat och hört lite om det går att jobba endast lör och sön på dagen för sista tåget går halv tio så jag kan inte jobba kvällar, om jag inte tar in på hotell då, men det blir ju ändå plus-minus lönen och då äre ju ingen idé!.. Vi får se hur det blir helt enkelt!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback