GEL

2012-08-31

Gelénaglar 
 
Jag måste ju berätta att jag för första gången i mitt liv har provat göra gelénaglar! Efter att vi fick reda på att planet var försenat passade jag på att fördriva tiden lite, det fick bli på en salong som låg på hotellet. Meeen, bortkastade pengar till hundra procent kan man ju kalla det hehe..två dagar senare var alla naglar borta..så nu är jag vanliga "inga-naglar-Elin" igen..


I forgot to tell you that I now have tried nail extension for the first time of my life! After we got the information our flight was late I went to the saloon in the hotel to pass the time. BUT, it all became a totally waste of money..two days later all nails were gone..so now the normally short-nail-Elin is back..yoho

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback