SVAR PÅ FRÅGA!

2012-01-03



Vad roligt med utländska läsare, och vad kul att du gillar min blogg! Tyvärr så tog jag inga
 bilder på nyår och anledningen till det är att jag och mina kompisar var på en riktig storfest i en annan
 ort där jag inte kände så många. Jag ville inte släpa med mig kameran dit med med tanke på stöldrisk
 och så vidare och det blir inte särskilt bra bilder med min telefon heller.. med iallafall så hade jätte trevligt
 och jag kom hem runt halv fem på morgonen, lagom trött dagen efter dock haha..

Nice to hear that I've got foreign readers! I am sorry but I actually didn't take any pictures
on New Year this time.. the reason was that me and my friends were at a big party outside this town
where I didn't know anyone. I didn't want to bring my camera because of the risk of theft. But we had a lot of
 fun and I came home nearly 04:30 in the morning, I was quite tired the day after haha..




0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback