SOOTHING

2012-01-15







Lite ompysslande med sig själv med nagellack, bodylotion, ansiktsmask och så
 vidare behövs ibland och jag känner att jag kommer somna riktigt skönt ikväll
efter en sådan kväll. På fötterna har jag självklart på mig tofflorna som har blivit
ett riktigt hemmaplagg för mig då jag använder de jämt, jag har Johan att tacka!

 Sometimes you have to take care of yourself by doing some face mask, hair mask
or whatever you find soothing. That is what I was doing this evening, and it feels like
I'm going to fall a sleep very deep tonigt. I got this fantastic slippers from Johan in christmas
and I totally adore them! I wear them all the time at home and they are so comfortable!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback