FORMBILDER 2012

2012-07-02







Nej nu är det slut med allt skitätande! Jag börjar känna i träningen att jag får mindre energi och det går lite trögare, jag blir tröttare i helheten och är sötsugen fan hela tiden.

Första veckan var jag ju på Kebnekaise och tänkte att det var det perfekta sättet att börja sommaren på, motivation, utmattning på ett bra sätt och utmaningar. Men när jag kom hem har jag tänkt att jag ska "belöna mig" med lite godis och så vidare fast grejen är ju det att det att snaskätandet har ju inte tagit slut riktigt, och jag har både fått svagare konturer på musklerna och svagare i styrka har jag blivit. Så NU är det stopp med det onyttiga och jag är svintaggad till att köra STENHÅRT med träningen och deffandet så att jag får fram konturerna på musklerna mer igen! WIHO


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback