COUNTING DOWN

2012-05-22
Tumblr_m4eys5elyz1qm41cto1_500_large

Jag kom precis hem från ett härligt styrkepass, det är så himla skönt att få "träna av sig" när man har så mycket att göra i skolan. Inte sitter det fel med grillat heller som ska serveras som middag ikväll! Imorgon är det sista Nationella Provet för denna termin, andra mattekursen (Matte 2c). Jag känner mig ganska lugn faktiskt, känns som att jag har bra koll på allt och personligen tycker jag att Matte 2 har varit lättare än Matte 1, strange but true haha. Förmodligen blir det en prommis ikväll också, kan inte låta bli när vädret är nästintill perfekt! Löööv it


I just got home from a sweaty workout, it feels so good for the body and soul when exercising during a stressful time like now! Tomorrow I will be writing the last National Test of this session of school, Math 2. But actually I feel calm about it, it feels like I understand all the chapters of the mathematic book and I have done very well when I have been counting. Actually I think that Mathematics 1 was much more difficult than Mathematics 2, strange but true. Now it's time for some BBQ, a perfect repast after a workout!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback