STOCKHOLM

2012-11-21

Nu är det såhär...jag har lyckats med att slarva bort usb-kabeln till systemkameran så jag kan inte blogga med några "fina" bilder just nu vilket gör det tråkigt att blogga i huvud taget, så ni får nöja er med halv-bra bilder tills det att jag hittar kabeljäkeln :) 

Vad har hänt på sistonde då? joo, hmm, jag har faktiskt hunnit varit i Stockholm två helger apå en månad, ena gången var jag och min familj dit och kollade på Michael Jackson the immortal tour och bodde på ett jättefint hotell mitt inne i stan, jag och syrran partajde lite på kvällen och jag passade även på att träffa Clara på lördagskvällen som också var i Stockholm :)

Denna helg har jag varit på en jättelyckad 30-års fest, min kära fabror var födelsedagsbarnet och jag och älskling åkte ner en dag innan och myste runt på stan på kvällen och åt supergod tre-rätters middag bland annat! 

Okey, I have managed to lost the USB-cable belonging my system-camera so I only have half-hearted pictures to use now...whick makes it quite boring to blog.. so be prepared seeing boring pics until I find my cable again :)

I have managed to visit our capital Stockholm two weekends out of four this months, the first weekend I and my family went there and saw Michael Jackson the immortal tour and staied at a gorgeous hotel right in the center in town, during the evening I and my sister went parting and I took the opportunity to meet up with Clara as well who also was in the town that weekend :)

This weekend my uncle turned 30 years old and I and my boyfriend went to Stockholm one day earlier and enjoyed a really nice evening where we went to city and for instance visited a great restaurant and ate three-course dinner :)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback