COCA-COLA STEW!

2012-09-02



Idag var det jag som bjöd på middagen här i huset och det gjorde jag genom att prova en aldelles ny maträtt som ingen av oss testat förut, nämligen, en köttgryta med coca-cola i! Jag hade hört talas om den förut och att den är jättegod så jag blev sugen på att prova, och visst levde den upp till förväntningarna! Det var då inte en engångsmaträtt kan man säga, utan den här ska vi fortsätta göra framöver, som tillbehör hade jag ris och broccolimos (tröttnar aldrig på broccolimosen, den är gudomlig!)..receptet på grytan hittar ni här

This evening it was me who made the dinner and I took the chance and tried something totally new which none of us had tried before, namely a Coke stew! I had heard about it before and only good views about it so I was eager to try it out, and it was delicious! It was not the only time we will cook this at home because all of us liked it, I also made rice and mashed broccoli. The recipe of the stew can you find here!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback