HIGH HEELS

2013-02-09
Jag har hittat dessa sjukt sjukt snygga skor på Nelly som jag funderar på att beställa, men jag är lite tveksam eftersom att de är så himla höga klackar på dem, nästan 15 cm, och jag föredrar faktiskt bekvämare skor på fester/utgångar så man slipper koncentrera sig på att "gå rakt", "inte ramla" "gå normalt" och så vidare för det är ju så sjukt fult med tjejer som inte kan gå i klackar, fyfan...plus att utgångar inte alls blir lika roliga om man får gå med skavsår och ha ont i fötterna...vilket nästan alltid händer om man har höga klackar...men de är fortfarande sjukt snygga och man kan ju faktiskt ha dem på fester där man inte ska dansa/ gå så mycket ;) Annars är jag en vanlig boots girl, helt klart, och det är nog de allra bästa festskorna enligt mig, snygga + sexiga + sköna + att de pimpar upp övriga outfiten rejält med en lite "rockig" stil!

I have found these pretty shoes at Nelly.com which I am thinking of buying, but I am a bit unsure though given its hearty heels, almost 15 cm high, and actually I prefer more comfortable shoes during parties when I dont need to worry about "walking straight", "not falling" "walk normally" and so on, the ugliest thing I know is when a girl cannot walk in high heels, pffy! Furthermore parties are so much more enjoyable when your feet dont hurt, which they almost always do when carring high heels. But they are still adoreable and actually there are parties where you dont need to "walk" or "dance" that much, and for that kind of parties these shoes would be perfect!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback