JOBBA MED KAJSA GRYTT & SYSTER SOL

2013-01-12
 
 Idag hade singer/songwriter projektet kick off från kl 14 till 22, och jag måste säga att jag är så sjukt sjukt lycklig som ska få jobba med artisterna Kajsa Grytt och Syster sol hela 2013-året, helt sjukt! Och de är så otroligt smarta, kloka och jordnära människor, de var med hela dagen idag och imorgon ska jag sjunga en egen låt i ett ensamt rum inför bara dom! Pådagens slut fick jag prova på att skriva reggae- hiphop, och sedan sjunga upp det inför alla, det var något nytt men det var grymt kul och jag kom på att det allt är lite hip hop i mig å ;) Imorgon fortsätter dagen och då ska jag knäppa lite kort så att ni kan få se lite av vad vi sysslar med!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback