TACO EVENING

2012-03-16



Hmm.. det här inlägget skulle egentligen in för flera timmar sedan, tydligen så postade jag det
 aldrig hehe.. Jag skrev iaf att vi inte slutade fyra idag som jag skrev imorse, utan halv två (skulle
 vara typ tre men det blev tidigare).
 Kvällen har tillbringats med syrran och Johan med tacomys och
huset fullt med ljus och mysig stämning. Och imorgon (och söndag) mina damer och herrar, ska jag bort
på ett väldigt viktigt och intressant möte/träff, (iaf enligt mig hehe), men mer om det imorgon!

Hmm, I created this post many hours ago, but it seems like I didn't post it hehe..
Anyway, I wrote that the school day not ended 04:00 pm like I wrote this morning,
we would have had ended about 03:00 pm but we finished earlier so we ended 01:30 pm.
Tonight I've had a cosy taco evening with Julia and Johan, and tomorrow (and Sunday) I am
going to a very special and interesting meeting (according to me), but more about that tomorrow!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback