TINY

2012-04-22
Efter att ha sett Elin Klings fantastiska outfits med dessa typ av skor de
senaste månaderna (smal klack, vristband) har jag verkligen börjat älska dem!
Hon har en sådan ledig men chic stil och allt hon tar på sig bärs upp så jäkla klockrent! Hade någon
visat dessa typ av skor för mig för nån månad sedan hade jag kräkts på dom, men nu, LOVE THEM!
Hittade neon färgade på H&M som jag tyckte var balla,
snyggt om man matchar med vitt eller svart till!


After I have seen Elin Kling's fantastical outfits with these kind of shoes the last few months (thin heels, ankel band) I really have learned to love them! She has such a chic but relaxed style and every piece she wears
look so nice! If someone had showed me these kind of shoes a couple of months ago I had hated them, but know, they look beautiful and I love them!
I found a pair of neon coloured at H&M which I found pretty cool,
nice to match them with black or white pieces!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback