PANIK

2012-01-14



Då var man blond igen, och man oroar sig alltid att håret ska få de där gul/oranga tonerna
 efter en blekning och det var precis vad jag fick (men det var förväntat) så jag hade förberett mig
med en ljus askblond färg för att få bort det. När jag la i det såg jag hela tiden hur håret såg gråare
 och silvrigare ut och jag tänkte att det ska vara så eftersom att självaste färgen på färgingen man
 haft i den kan få konstiga toner.

MEN, när jag hade ut färgen och torkade håret var mitt hår seriöst silvergrått!!
 Istället för gult ska det såklart vända åt andra hållet och bli silvrigt istället bara för att det är
 jag haha! Det ser verkligen jätteonaturligt ut! Men jag har läst lite på trådar nu och man ska tydligen
 försöka tvätta ur den silvriga färgen genom ton av inpackningar och tvättar, så det är vad jag ska göra
 ikväll kära läsare..

Ungefär som färgen på den här bilden jag la in tidigare, så har jag nu..


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback