NAILS

2012-05-07
Jag och mamma fick ett ryck i lördags och var sugna på att göra gelénaglar (vilket jag aldrig testat förut) så vi
åkte ner till Åhléns och köpte ett kit där, och här är resultatet! Vanligtvis har jag dunderkorta naglar, och det har
jag haft hela mitt liv bortsett från någon enstaka gång typ i Thailand då jag kände att jag ville spara ut dom. Väldigt ovant nu måste jag säga men de verkar sitta som sten och hittils är jag nöjd, förutom att det är jäkligt svårt att spela bra toner på guran vilket suuuuuuger..de ser en aning amatör-gjorda ut också hehe men det är ju vad jag är också, en true amateur-nails-maker! haha

I and mom felt for doing our nails for two days ago (which never happens for me in normal cases)
so we went to Åhléns and bought us a kit of gelatin nails and here you have the result! Usually I've
got extremely short nails so it feels very freaky to wear them, and it's almost impossible to play guitar
which is very sad but it's fun to try to wear longer nails for once. They seem to sit very hard so so far
I'm glad. They look a bit amateur-made but that is what I am, a true amateur of nails haha!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback