HAPPY!

2011-11-17

                         
Jag är nöjd och glad med spelningen, det gick som det skulle!
Jag fick mycket beröm efteråt så jag antar att publiken tyckte lika :)

Jag fick syn på denna fina kopp på Topshop för ett tag sedan och måste bara dela med mig av denna vackra syn! (90kr)När jag flyttar hemifrån ska jag ha fullt av fina och roliga koppar i alla möjliga färger och utseénden i skåpet, det är ju så mysigt med koppar tycker jag och det finns så många fina och roliga! Hur viktigt är utseéndet på en kopp för dig?

The gig for tonight went well, I received much praises afterwards from the puplic so I guess they agree with me! :)
A while ago I saw this lovely cup at Topshop and I just have to share this lovely view of the cup with you! The price is 90 crowns and when I get myself an own place I will get myself lots of cups in many different outlooks!  You can find so many beautiful and funny cups and according to me they are really cosy! How important is the outlook of a cup according to you?


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback