akon och begg

2011-10-05





Akon och Begg - Claras lite felplacerade citat av Bacon och Ägg.

Det är ren lycka att komma hem med en Sofies Mode i brevlådan varannan tisdag, typ som idag! Fullproppad med underbar inspiration, shoppingtips, skönhetstips, recept och här måste jag sluta för listan kan göras oändligt lång!
En av de bästa tidningar som existerar!

Jag har faktiskt tagit beslutet att vara fadder för årets konfemandlar tack vare Clara, Per och Alex! Om ni inte redan visste det så har jag rent av BARA dåliga vibbar sen min konfirmationstid tack vare att jag valde helt och hållet fel grupp som ledde till kaos! Men nu ska jag ge det en andra chans, nu när jag är med ett riktigt härligt gäng, kanske världens oseriösaste också haha! Första träffen var idag (17:30 - 20:00) och än så länge har den andra chansen gett resultat! Det är inte så pjåkigt att åka till både Gotland och Frankrike heller ;)


1 Comments

2011-10-06 @ 16:32:52

Akon och begg, det är grejer det! HAHA


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback