jag dör

2011-09-26













Kavaj - Såhfin,          Blus - Åhléns,             Skor - Deichman,            Hatt - Åhléns

Nu ni....   har jag haft en jädrans himla tur ska jag säga er. Jag var och tränade på sporthallen och drog dit direkt efter skolan. Eftersom att vi har prov, läxor och grejer så tog jag med hela skolryggsäcken som innehåller alla böcker, datorn och hela skiten. Efter att ha kört ett styrkepass, ett boxningspass och ett spinningspass kom mamma och hämtade mig med cykelhållaren eftersom att bena var helt slut. Jag gick ut och väntade på henne vid uppfarten bredvid ett träd. När jag kommer hem slår det mig..skolryggsäcken står kvar UTE vid det jäkla trädet som precis ALLA passerar för kunna komma in till sporthallen. Klockan var 18:45, alltså den tiden då det är mest med folk där! jag fick panik och mamma skjutsade dit mig igen och där stog den, min lilla ryggsäck med datorn, alla jädrans böcker och hela köret i. Herre min GUUUUUUUD


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback