nytt!

2011-09-30




Världens bästa mascara (men som dock tar slut ganska fort) och en Loréal Paris foundation av en sort jag aldrig provat förr blev dagens smink-köp. Annars använder jag nästan samma typ fast med namnet Infallible foundation och den är verkligen helt gudomlig! Den jag köpte idag ska vara ungefär lika men lite tunnare så jag hoppas på det bästa och tror på det bästa!

Nu ska jag och älsklingen till stugan och ha det mysigt med tusen ljus och mysig musik. Det blir alltså ingen Gävle imorgon men det blir flera stunder till det i livet :)



1 Comments

2011-10-01 @ 11:51:12

behöver ny mascara, bra tips!



förresten, vill du tävla om britneys nya parfym och biljetter till konserten kan du göra det här =) http://lorenasvensson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-biljetter-till-britney-spears-k.html#comment


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback