ORDER

2012-08-31
Jag fick nyligen hem lite produkter som jag har beställt som innehöll en färgbomb, ett silverschampo och en plattång som har fått riktigt riktigt mycket beröm och kanonresultat i tester, så den här veckan tänkte jag ha en liten test-vecka och jämföra/få mina uppfattningar om produkterna, så håll utkik! Nu ska jag till stugan med älsklingen, mamma, pappa och farmor, vi ska äta massa gott, lite småplock och sånt, ha en trevlig helg!


Plattången heter Ga.ma CP1 och vann här ett test med 10 av 10 poäng, och visst håller jag med, den är verkligen superduper! läs mer om den här: http://www.xn--bst-i-test-q5a.se/Plattang-Locktang

Recently I got these products that I ordered before I went to Alanya, one colour bomb, one silver schampoo and one straightener that has gotten lots, lots of good credits and amazing results in tests! So this week I am planning to have a test-week where I will compare and get my views about the products. Now I am going to our summer house with my mum, dad, grandma och my sweetheart, have a nice weekend!

 
 
 

1 Comments

2012-08-31 @ 20:46:36

Silverschampoot från Matrix har jag hemma och jag lovar att det inte kommer
Göra dig besviken :-) aldrig använt en böttre sort tidigare!

Kram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback