BLUE

2012-02-17









Det är inte alltid man går in en affär där ägaren kommer fram och frågar om man vill
 börja jobba där haha! Det var precis det som hände mig idag, på Såhin! Det började
med att jag såg att ägaren kollade lite extra mkt på mig, men jag tänkte inget mer på det 
tills hon sa till mig att jag var fin. Sen kommer hon fram igen med Evelina, en annan som
jobbar där och frågar om min ålder och CV, om jag vill börja jobba där! Helgjobb och
 sommarjobb som jag uppfattade det, livet är underbart ibland! Så imorgon ska jag ner
med ett CV och hoppas på att de fortfarande vill anställa mig ;)

Usually the boss of a clothing store not comes to you and ask if you want a job in the boutique.
But that was what happend to me today, it started with I had the feeling that the boss was
watching me quite a lot. Then she came to me and told me I was beautiful, then she came
once again and asked my age and for my CV, and if I would like to have a job there.
Summerjob and job in the weekends If I understood correctly. The life is too good sometimes!


1 Comments

2012-02-18 @ 23:42:59

du är så himla fin! <3



KRAM


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback