RESULT

2012-01-14





Jag fick bort det mesta av de grå tonerna, så nu ska jag nöja mig med färgen som jag har just nu!
Jag hade gjärna vilja haft det lite ljusare (det ser mycket ljusare ut på bilderna) men det får vänta.
Snart ska jag, Clara och Julia åka och handla inför ikväll då vi ska träffas och umgås hos Julia :)
Men mamma gör iordning oxfilé här hemma nu så hoppas jag hinner smaka!

Most of the grey colours are gone now so I've decided to keep it the way it is,
I want it a bit lighter but I'm so tired of the colouring so this works now!
Tonight I am going to Julia with Clara for some nice girl evening, I think we are
about to going soon so I hope I'll have time to eat the beef tenderloin mama is
preparing before we go!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback