GREEN TIME

2012-05-25
Om en liten stund tar jag en sväng till Mikaela Sköld och spelar lite musik med henne. Vi ska nämligen spela tillsammans på ett dop imorgon, hon ska sjunga och jag ska kompa så vi ska ta och träna lite inför det. Hoppas allt är bra med er läsare, jag har varit ganska rejält irriterad den har förmiddagen pågrund av en sak, ryker ur öronen bara jag tänker på det, har me skolan att göra, lite orättvis behandling kan man säga, men mer behöver och vill jag inte säga! Puss

Soon I am going to Mikaela Sköld's place and we are about to play som music together. Tomorrow we will be playing at a baptism so we have to go through the songs a few times so that we are prepared. I hope that everything is good with you guys, I've been very irritated this day, it has something with school to do, injustice.. but I will not be writing about that, I hope it fixes itselt though..



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback