LONDON

2013-04-24
(två år gamla bilder)

Igår hade jag träff med den grymma artistern Syster Sol hela kvällen med Systrarna, sjöng bland annat en ny låt inför henne och hon gillade framträdandet sa hon, kul!! Men idag gott folk, eller snarare ikväll, bär det av till den fina staden London som jag har saknat, denna gång åker jag med Johan! Antar att det blir lite öldrickande här och där på mysiga pubar och så, shopping på Primark of course och sen goood mat! Åh vad jag längtar! Bilderna är från mitt förra besök i London, för ca två år sedan eller något sådant.

Yesterday I spent time with the super professional artist Syster Sol the whole evening with Systrarna, I performed one of my new songs to her and she really liked it, so nice!! But today you people, or rather tonight, I am going to the marvelous country England London which I have missed so much! But this time I am going with Johan, and actually it is his first time! I guess we will drink a couple of beers, or more, during our trip in some cool pubs, eat tasty food and take a visit at Primark of course ;) The pictures are from the last time I was there, two years ago!
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback