Hej på er!

2014-10-21
Hej på er,
jag har genom åren haft olika bloggar allt från modeblogg (haha komiskt då jag nuförtiden mer eller mindre enbart går i träningskläder/träningsoutfits på min fritid), sen även en träningsblogg för B5Sports inför min fitness-tävling. Idag har jag släppt min satsning i bodyfitness, när jag vann mitt guld på Tammerpokalen 2014 och kände att jag hade gjort mitt gällande den sporten, i alla fall för tillfället...ett mål i livet var avklarat och det var alltså att tävla i just bodyfitness! Nu har jag gått över till Crossfit och har tränat det i ca 1 år, jag håller till på HMD Fitness crossfit-lokal i Bollnäs och kör ca 5-6 pass i veckan varav 2-3 st är anordnade pass för HMD:s medlemmar. Resterande pass kör jag oftast själv!

Jag har gått och blivit besatt av sporten och brinner verkligen helhjärtat för det här, jag trodde inte man kunde få sådana starka känslor för en sport men jag verkligen brinner för det här så vansinnigt mycket. Jag ska verkligen gå in helhjärtat och verkligen träna HÅRT för att utvecklas och bli starkare och bättre...just nu, om jag ska ha chans i tävlingar måste jag verkligen träna för att kunna lyfta tyngre i de olika olympiska lyften, även squats, deadlift med mera...det är sååå otroligt många moment man ska vara bra i i denna sport, det tar aldrig slut ärligt talat. Men det är ju det som är så unikt med crossfit!

Nu kör vi!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback